„Tele2“ klientų aptarnavimo salonų interjeras

Objektas: „Tele2“ interjero koncepcija
Užsakovas: Tele2
Vieta: Lietuva
Plotas: 78 m2
Stadija: įgyvendinama
Metai: 2017

„Tele2“ yra vienas pirmaujančių Europos operatorių. Šiuo metu „Tele2“ valdo 71 verslo ir privačių klientų aptarnavimo saloną. Jų interjero koncepciją kūrėme įvertinę užsakovo vaidmenį rinkoje, jo įvaizdį ir puoselėjamą kultūrą. Svarbią reikšmę turėjo ir užsakovo atlikto klientų nuomonės tyrimo rezultatai. Pasitelkę mąstymo modeliavimo (angl. „design thinking“) kūrybinį metodą, svarbiausią dėmesį skyrėme paslaugą naudosiančio žmogaus patogumui.

Rezultatas – interjerui sukurta unikali koncepcija, įkvėpta „Memphis Group“ dizaino. Pagrindinė koncepcijos idėja – drąsios formos ir ryškios spalvos, ekspozicijos lankstumas ir galimybė ją transformuoti pagal poreikius. Ryškiam, ornamentikos kupinam interjerui jaukumo suteikia subtilūs medžio elementų intarpai.

Nauja klientų aptarnavimo salonų interjero koncepcija pasižymi erdvumu, čia įrengti žemesni, žmonėms su judėjimo negalia aptarnauti pritaikyti stalai. Laukdami savo eilės, vartotojai gali patogiai įsitaisyti poilsio zonose: tai ypač patogu vyresnio amžiaus žmonėms.

Kviečiame apsilankyti ir įvertinti.